Икона дана

понедељак, 13. фебруар 2012.

Ново чудо светог Николаја

Прочитао сам на вашем сајту своју белешку о чуду исцељења младог осуђеника молитвама Светитеља Николаја. Сматрам се недостојним да откривам читаоцима своје име и презиме и назив наше установе, главно је - прославити великог Угодника и нашег заступника пред Богом - Светитеља Николаја 
Чудотворца, који је у мом грешном животу пројавио не једном своје заступништво и помоћ. Могу да посведочим под заклетвом о истинитости свега тога што сам вам написао, и о овоме што вам сад пишем.Пре више од 10 година радио сам у овој установи тада још као начелник одељења. Једног раног фебруарског јутра, изашао сам из куће, како бих се попео узбрдицом до осуђеника у 6 ујутру. Пре него што сам изашао из куће, као и обично сам прочитао кратку молитву, сећам се, пољубио Свети Лик Светитеља Николаја и изашао из куће. До места где радим (колонија), има километар и воде два пута. Пешачио сам 200-300 метара. Никога није било тако рано. И одједном, на своје запрепашћење сам приметио да на мене наваљује чопор паса ... искрено говорећи, увек сам се бојао да ме не уједе пас, а сад је преда мном био - цео чопор. И није било никога да ми помогне. Пси су ме пратили до средње школе (она је успут) и окружили ме у обруч, кружећи око мене, као зли вуци са злобним лавежом ... Почео сам да се браним од њих торбом, која ми је била у рукама, али пси ме нису оставили, љутито наваљујући на мене режећи, спремни за скок. У страху сам узвикнуо: "Светитељу Николаје! ..."У том магновењу између чопора и мене се образовао прстен, и као у магли, ја сам и даље видео псе. Следећег тренутка се прстен нагло раширио, видео сам да су пси кренули, као експлозија, на разне стране. Видео сам тела која лете, репове ... После тога, пси су се разбежали, нестали такође неочекивано, како су се и појавили. У стању шока после свега преживљеног, дошао сам на посао и почео себе да испитујем - да ли је то био сан? Не, ја сам ишао на посао. Да ли сам при здравом уму и свести? Да, ја не употребљавам никакве дроге, нити друге сличне ствари, и никада се тиме нисам бавио ... У то време сам био верујући, али не и црквени човек, и када сам почео да долазим у православни храм, мој духовник - отац Леонид је на моју задивљујућу причу одмах одговорио да су пси, који су ме напали, били зли духови, а Свети Николај никада не касни да притекне у помоћ ономе ко га призива ... И тај случај је био знак да се у затвору нешто променило на духовном плану ... Кроз неко време сам у нашу колонију довео Виктора Алексејевич Слепцова, лекара-терапеута, православца, с којим сам започео формирање православне заједнице у колонији. Тренутно је он затворски свештеник, отац Викотор Слепцов, који управља Свето - Тројицки и Свето-Николајевском парохијом, коју је изградио Господ нас Исус Христос радом затвореника и нас грешних, њихових начелника. Тренутно сам ја начелник колоније. Ја сам одговоран за више од хиљаду осуђеника и скоро 300 сарадника ...
По Благослову Владике Методија, митрополита Вороњеског и Липецког, имамо у колонији један храм посвећен Пресветој Тројици на месту трафо-станице, који је већ освећен и у њему се служи Божанствена Литургија за житеље града и осуђеника на територији насеља (налази се на режимској територији при колонији ). Други - у част Светитеља Николаја Чудотворца још није довршен, налази се на територији саме зоне колоније, у њему у летње време отац Виктор служи молебан, а у просторији за молитву у зони код нас непрекидно гори кандило и осуђеници, сами или са баћушком, читају јутарње и вечерње молитве, дању се читају Акатисти. Могли би још много да причамо о нашој православној заједници, само у просторији за молитву су Тајну Крштења примили више од 1000 осуђеника и сарадника, иначе - бивши муслимани.
Наши бивши осуђеници се рукополажу. Један раб Божији Александар је постао ђакон Оренбурске епархије. Други, Роман - проректор Самарске духовне семинарије. На рукама осуђеника, који је израдио ризу наИверској Икони Мајке Божије, је 1998-е године на дан пре доласка у колонију на саветовању свештеника Вороњеско-Липецк епархије, икона је замироточила. Тренутно се она налази у нашем Свето-Тројицком храму за прославлање и постовање; једна жена се, по њеним речима, излечила од неплодности. Милост Божија на нама грешнима! СЛАВА БОГУ ЗА СВЕ! Свето-Тројицки храм је освештан на празник Светог Апостола и Јеванђелисте Јована Богослова септембра 2002 године.

 С уважавањем, потпуковник Кравченко Николај Дмитриевич (раб Божиј Николај).

ОБЈАВЕ

Погледајте ове странице